Alvin och Maja var här idag :)

Idag fick jag och Astrid besök av Alvin och Maja. Alvin är 3 veckor äldre än Astrid, och är hennes blivande pojkvän. Hon tog hans hand när dom satt brevid varandra, hon är så kär.
Jag gjorde även saffransbullar, det blev oerhört gott. Åt en gräddad och 4 ogräddade, så har mått ganska illa. Och Maja lämnade kladdkaka här, som jag och D nyss åt. Så nu kommer jag säkert spy. Imorgon blir det en riktig långpromenad, ska bli så skönt.

Astrid har vägrat att sova idag. Hon brukar sova flera timmar på dagen, och lägga sig klockan 7. Men idag blev det en timme powernap, sen somna för natten vid 9. Varför ska man sova när det är roligare att vara valen?

 
Vill inte sova!
Publicerat: 2010-12-08 @ 21:51:08


1 kommentarer
Postat av: Faster Stina

Men, men... lika lår som faster ser jag :D

2010-12-17 - 09:14:07 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0