Besök på Daniels jobb

Idag när vi var ute och gick så gick vi förbi Daniels jobb som sagt. Vi fick en liten rundtur på säters sågverk, det var en upplevelse ;)
När vi kom hem då bakade jag en kladdkaka, sökte på "kladdig kladdkaka" och fick fram ( vad jag trodde) en väldigt god kladdkaka! Slängde ihop allt och in i ugn. Eftersom jag ammar 24/7 så satt jag såklart och ammade när den var inne i ugnen, så jag glömde bort den. Kladdkakan blev en torr kaka.. slängde på en glasyr på den för jag trodde det skulle smaka bättre då, men allt blev bara att smaka röv. Imorgon ska jag baka lussebullar med fyllning , mumma! undrar om det komer bli några kvar efter att jag har fått smakat på degen. Det är det bästa som finns!!

Astrid tyckte det var kul att få sitta i pappas stol idag på jobbet.
Publicerat: 2010-12-07 @ 17:02:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0