Mitt första inlägg

Japp, nu ha även jag skaffat mig en blogg, jag kunde bara inte motstå grupptrycket.
Men mitt tålamod är slut med att fixa till den, vet inte hur många timmar jag har lagt ner för att försöka göra den fin, men ingenting funkar. Så nu kom jag fram till att jag struntar blankt fan i hur den ser ut. (Fast om det är någon som är lite duktig, eller iaf förstår lite hur man gör, så får du gärna hjälpa mig att göra den snygg hihi)
Känner mig lite dum mot Astrid dock som har fått lekt en hel del med sig själv idag, hon är nog inte så glad på mig. Vi sitter fortfarande i pyamas fast vi gick upp klockan 6 i morse. Detta är inte likt mig..  Och jag är hungrig som en gris, inte ens mat har jag fått i mig, jag hatar redan den här bloggen. Hoppas att det vänder snart.
Nu somnade Astrid iaf, hon fick nog för tråkigt...

Idag fick vi hem kort som vi framkallat. Bilder från förlossning osv. Jag blir tårögd när jag tittar på dom bilderna. Fan vad vi kämpade!

Nej, jag måste sätta igång nu hemma här, får panik av att inte ha gjort något alls.

Publicerat: 2010-12-06 @ 13:00:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0