Snart jul!!!!

Gud vad jag längtar till imorgon, jag blir som ett barn när det blir jul. Älskar julgran och när det ligger klappar under den. Och när det är julaftonsmorgon så blir jag jämt så nervös, när man tittar runt sig och ser om man har fått någon julstrumpa, det finns inget bättre! Hoppas Daniel har tänkt att ge mig en! Ska iaf fixa till han och Astrid, har dock glömt att köpa två julstrumpor till dom, så det får bli två sockor som hänger längst ner av sängen :)

Vi skulle fira lilla-julafton hos Daniels syster idag egentligen med hans släkt, men dom har blivit sjuka, så det blir inte av :( Tycker så synd om dom, och oss som saknar dom så mycket! Men Daniels mamma kommer iaf hit för att lämna lite julklappar och även ta med sig julklappar tillbaka :)

Igår var vi på kupolen, fyfan säger jag bara. Visst älskar jag att handla, men det är så mycket folk. Nästa år ska jag försöka handla alla julklappar så det är klart innan den här förbannad julsressen sätter igång.  Hann ändå inte klart, fast vi var där till 22. Måste nog in idag med...

Har börjat märka att Astrid kan bli sur på riktigt. T.ex när man ska klä på henne så river hon en och viftar så mycket med armar och ben att det nästan blir omöjligt, och så ser man på ögonbrynen hur arg hon ser ut.

Nu ska jag och Astrid julstäda :) 

En lite klen gran :P
 



Publicerat: 2010-12-23 @ 09:18:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0