Trött

Blev en jobbig natt i natt. I början gick det rätt så bra, tills klockan blev 2, då blev det stånk och stön var 15e minut till halv 4. Sen sov vi i en timme sen var det dags att gå upp tyckte hon. Gjorde verkligen allt för att få sova bara i 10 minuter till, la henne i vagnen och drog den medans jag låg i sängen, matade henne för fullt, men inte ens det hjälpte. Klockan 8 ringde jag astrids mormor och bad om att få komma till henne med astrid för att få sova så kunde dom två leka. Det gick inte heller.. kunde inte somna, låg bara och tänkte på mitt lilla hjärta. Nu är vi fortfarande kvar här, mormor leker så kan jag blogga lite :P

Nu börjar man piggna till faktiskt, men jag vet att om jag skulle somna så skulle jag kunna sova i 24 timmar.

Publicerat: 2010-12-29 @ 10:48:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0