trött

Jag är så otroligt trött, mår till och med illa för att jag är så trött.. Astrid brukat vanligtvis vakna 4,5 gånger/natt från klockan 22-05.30. Men nu har hon börjat vakna 8 ggr. Vet inte vad jag ska göra. Kände igår att hon har en tand som har kommit upp. Helt otroligt, inte ens 4 månader och redan tänder. Det är antagligen därför hon inte kan sova.. Det gör säkert ont, och då när hon vill bli tröstad så vill hon amma.
Det ska bli skönt att prata med barnmorskan imorgon om allt. 


Vi var ute och gick igår lite :) Jag vill också sitta i vagn någon gång! Det ser så fruktanvärt skönt ut!

Publicerat: 2010-12-16 @ 10:16:42


4 kommentarer
Postat av: Faster Stina

men fy då... stackars er båda :O Be om barnvakt en timme eller två så passar du på å soooova :)

2010-12-17 - 09:13:23 |
Postat av: Faster Stina

Men fy då... stackars er båda :O Be om barnvakt ett par timmar så passar du på å sooova :)

2010-12-17 - 09:15:08 |
Postat av: Lina Sissala

Ja, jag får nog göra så.. Men sen så när man har vaknat till så är man vaken igen. det är bara runt 6 som man är helt färdig. :P Det blir nog bättre snart!

2010-12-17 - 09:39:42 |
Postat av: Betty

Jag förstår hur du har det. Arvid har varit lika vid vissa tillfällen...jätte jobbigt. Jag började ge honom mer mat under dagen o då sov han bättre till natten. kanske skulle vara värt att ge lite ersättning till kvällen...bröstmjölken kan ju ibland bli lite blaskigare mot kvällen. Vet inte om de är så men de kan ju vara värt att prova. Lycka till iaf o hoppas hon snart börjar sova lite bättre=) Vi syns snart. Kram

2010-12-18 - 11:36:31 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0