uppe med tuppen!

Från första dag vi fick hem Astrid så har hon sovit i samma säng som mig och Daniel. Men nu känner vi att det börjar bli trångt.. Speciellt om Astrid ligger längst ut, då är jag livrädd att hon ska rulla ur sängen, så då lägger jag henne så långt in mot mitten, så om hon rullar lite så ramlar hon inte ur. Och då får  jag och Daniel ligga och trängas på en sida.. Så igår testade jag att lägga henne i sin säng, men det gick inte så bra. Hon kunde inte sova där. Var så trött så jag orkade inte vara envis och lägga ner henne varje gång hon ätit.

Idag så ska vi ut och gå lite har jag tänkt. Har inte tränat på två veckor..



Publicerat: 2010-12-07 @ 07:59:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0