:)

Har inte haft tid att skriva något här på bloggen, är en hel del att göra när det är jul.
Vi firade julafton hemma hos oss med min lilla släkt, det var så mysigt. God mat och skratt. :)
Vi har tyvärr börjat med att köpa en julklapp var för 100 kronor. Vet intevarför jag gick med på idén, jag älskar verkligen att få presenter! Men det är skönt att inte behöva köpa till alla, +. att det blir otroligt billigt :p Men fick ändå det jag önskade mig av min man. Mamma kunde inte heller stå emot att ge mig julklapp :)
 "100kronorsklappen" jag fick var en termos. Kan alltid vara bra att ha en. :P

Kan inte lägga in bilder från julafton, har ingen sladd. :(
Men här är en bild på mig och hjärtat dagen innan julafton.

Publicerat: 2010-12-27 @ 18:47:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0