HEJ

Vad hände med bloggen?!
Jag glömde av den IGEN! Det kanske inte är meningen att jag ska ha en blogg..
Jag ska försöka att bli bättre. Har inte någo sladd till kameran så kan inte lägga up några nya bilder :(
Men mamma kommer hem från vietnam om en vecka ungeär, då kan jag låna den. :)

Åh vad jag skrattade igår. Kom på att jag hade min bilddagbok kvar!! Första inläggen är från 2007 någon gång. Och det är så kul att läsa hur man var, titta på bilder hur man såg ut och så. Jag var helt sjuk ju!! Snälla Gud låt aldrig Astgrid bli som jag, då vet jag inte vad jag tar mig till!

Idag har det varit superfint väder, så vi har varit ute länge och gått, underbart!!
Nu vaknade min lilla fis, så ska gå och kramas lite!
Publicerat: 2011-02-02 @ 12:51:44


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0