bloggtorka, igen..

Haha jag suger verkligen på att blogga!! Nej nu ska jag ta tag i det på riktigt!
Trött idag efter att Astrid inte vill sova. Eller hon vill väl, men kan inte. Börjar fundera på om hon har ont någonstans, för ibland gråter hon utan att det går att trösta. Inte ens tutten funkar, och då är det något som inte stämmer. Ska nog ge henne en alvedon ikväll innan hon somnar, utifall det är något. Hon kanske har ont i tänderna, magen eller så. Hon har även börjat med lite gröt nu. Det tycker hon inte är så gott, men jag ska mata in tills hon gillar det :P Hon ska få lite till frukost när hon vaknar.

Astrid har alltid varit så rolig tycker jag, skrattar åt henne varje dag. Nu har hon börjat lära sig att förflytta sig. Hon lyfter upp rumpan och trycker ifrån med fötterna mot marken och åker bakåt. Hihi, det är så gulligt.
Ibland förstår jag inte att hon verligen är min. Jag visste inte att en sån stark kärlek fanns förrän hon kom. Och kärleken växer hela tiden. När jag tittar djupt i hennes runda mörka ögon så blir jag tårögd. Det kommer så starka känslor som jag bara inte kan kontrollera. Hon är den vackraste, snällaste och underbaraste person som finns!! Åh vad jag älskar hon!!

Mina två favoritet, Asrid är bara några veckor. Titta hur gulligt hon ligger med fötterna :)

Publicerat: 2011-01-17 @ 08:54:33


1 kommentarer
Postat av: Tina

Haha vilka söta fötter :-D

Kom igen nu Lina, BLOGGA BLOGGA BLOOOOGGA!!! ;-)

2011-01-21 - 10:58:34 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0