Gårdagen

Igår var min fina vän Sara här. Jag älskar när hon kommer! Det är inte ofta man umgås med sina gamla vänner längre. Det var så roligt att få prata gamla minnen och skratta så man nästan kissar på sig lite!
Vi var ute och gick en promenad, åt lite och bara pratade!

Astrid sover så otroligt dåligt på nätterna, vet inte vad jag ska göra åt det.. Nu har hon även börjat med att sova med min tutte i munnen, om jag drar ut den så är hon klarvaken. så nu kan jag få ligga vaken i evigheter tills hon sover jätte tungt, sen får man dra ut den i smyg. Jag vet inte om vi ska testa att ge henne lite ersättning på kvällen eller nåt för att hon ska sova lite bättre, om det är det. Eller om hon har ont i tänderna so bara växer fram. Man känner sig rätt färdig när hon vaknar klockan 6 och vill komma upp. Måste nog prata lite mer med min barnmorska om det här. Sist jag berättade om det så trodde hon bara att astrid var kramig och tuttig, att jag typ inte kan göra något åt det. Så vi får se. Hoppas bara att det blir bättre snart.
Idag ska vi gå ut och gå och även försöka sova lite middag ihop. 

Ha en bra dag!
 
Publicerat: 2011-01-14 @ 08:39:54


1 kommentarer
Postat av: Tina

Jag tycker du ska testa med ersättning, det skadar inte! Då är hon proppmätt när du lägger henne och chansen finns att hon sover tyngre då. kram!

2011-01-14 - 09:03:50 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0