hallu

Hej! Har nyss ätit två portioner av min supergoda lasagne, och nu klämmer jag i mig en jätte-chokladboll som jag slängde ihop vid lunch för att jag var så sugen på något gott.  Vet inte vad det är med mig och mat just nu. Äter så mycket! Till frukost klockan 7 åt jag maten som jag skulle ha till lunch. En stor portion med pasta och kyckling. Eftersom min lunch var uppäten fick jag äta 3 chokladbollar som mat. Hahah jag skäms lite när jag berättar vad jag har stoppat i mig

Lite mjölk som Astrid skvätt på tröjan

Publicerat: 2011-01-11 @ 18:58:17


3 kommentarer
Postat av: Tina

Gott!!!Lasagne är min favoriträtt nu för tiden. Du får laga din supergoda lasagne när jag kommer till dig :-) Normalt att du äter mycket, du ska ju dela med dig till Astrids goa lår, hihi!puss

2011-01-11 - 19:18:41 |
Postat av: Tina

Och gud vad snygg du är på bilden!!!!

2011-01-11 - 19:46:47 |
Postat av: Lina

Ja, min med!! Det ska jag absolut göra! så kan vi äta tills vi spyr. Ja, vad bra, tror ibland att det är nå fel på mig :P



tack fina syster :)

2011-01-12 - 06:53:42 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0