tillbaka igen

Glömde nu ett tag att jag har en blogg, har visst inte skrivit sen jul.. Men nu är den igång igen.
Känns långt tillbaka nu att berätta om nyår, men kanske någon enstaka person vill veta vad vi gjorde :P
Vi var i söderhamn hos en av Daniels fina systrar med familj. Det var så trevligt med god mat, smällare och pommac. Jag har då fått en helt annan syn av allt sen jag fick barn. T.ex. Hur roligt det faktisk är med högtider, nykter. Har inte ett enda minne nästan från tidigare nyår och juldagar. Jag älskar det här livet. Har aldrig varit lyckligare än vad jag är nu med fin familj, släkt och vänner.
Nu ska vi åka till Hedemora och hälsa på min halvmorfar Janne :)
Skriver sen igen och lägger up någon bild

Publicerat: 2011-01-10 @ 09:12:46


3 kommentarer
Postat av: Tina

Kul, jag har saknat dina inlägg! Det är mysigt att läsa om er vardag, det får mig att känna mig nära trots att vi bor långt från varandra....



Visst är det mysigt med familj! Som du säger så får man ett annat perspektiv på livet och på vad som faktiskt betyder något. Puss på er!

2011-01-10 - 11:38:20 |
Postat av: Tina

Kul, jag har saknat dina inlägg! Det är mysigt att läsa om er vardag, det får mig att känna mig nära trots att vi bor långt från varandra....



Visst är det mysigt med familj! Som du säger så får man ett annat perspektiv på livet och på vad som faktiskt betyder något. Puss på er!

2011-01-10 - 12:04:45 |
Postat av: Lina

åh, vad roligt att det finns någon som läser den ens ;D Jaa, jag har aldrig mått så bra. Gud vad jag saknar er nu! Det skulle vara roligt om du också kunde starta en blogg :D vill så gärna höra hur din vardag ser ut, med bilder oh så :) puss!

2011-01-10 - 17:38:19 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0